Dagarna går

Dagarna går  snart har hela sommarlovet sprunit i väg.
Nu är det bara 11 dagar kvar tills jag börjar 1an på Byggmåleri i kista guymnasium .
Att det bara är 11 dagarn kvar av sommarlovet känns helt jäkla sjukt.
Och att det bara är 3 år kvar tills jag  går ut. På torsdag får Mikaela reda på om hon kommer in .
Men jag känner 4 stycken som ska bärja där  om Mikaela kommer in så blir det 5 .
Mikaela, Annie, Jonna , Anton  och Bobiin  men Bobiin kommer in gå med oss tråkkigt.
Men 3 år till med de underbara människorna . Mikaela , Anton och Bobiin har jag gått i samma skola som och även samma klass som alla 3 . Jag bytte ju klass från Mikaelas till Pojkklassen för att Runa skulle börjar :).
Men dom här 3 åren som är kvar kommer verkligen bli jobbigt, Spännande , Rooligt som bara den, lärorikt.

Vi kämpar tillsammans och då klara alla det. STUDENTEN 2011 eller vad det blir :D

Kommentarer
Postat av: Mickis

älskar diig gumman ..3 år till..fyfan vad härligt <333

2008-08-05 @ 21:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0