Sveriges nationaldag

Nu ligger man i sängen har plockat upp lite från golvet.
Jag skrev aldrig ett inlägg från i går . Men jag var så sjukt trött så jag gick och la mig och sov
när jag kom hem .
14.00 Sprang Tommy ut. Mav bli så glad när sånt händer , :)
Jag fick en blomma av homon . Gulligt va . AA de tycker jag. Men tråkigt han fick inte åka flak.
Dom hade inte fixat något. Men jag hoppas de som åkte flak hade de skoj för jag hade de även
om jag inte åkte flak. Men efter jag hadevarit på hans ut spring så drog jag hem och käkade.
Var med Nathalie lite också innan vi tillsammans åkte till forum hon skulle träffa sin kompis
och jag skulle fortsätta in till stan.

Jag träffade en kompis jag inte träffat på 2-3 år. Förstå att jag blev glad.
Underbart jag älskar när man träffar gamla kompisar bara så där. ÅÅÅHH. <3<3

På kvällen var jag lite med mickis efter de så drog jag hem till tommy mötte han och hans släckt i FRID.
Sen skulle hans släckt  åka hem . tråkigt.  Men men .

Sen på kvällen träffade jag alkisen markus alltid lika full när man träffar han haha :P
Men men gulligt värre:P

Jag var bara tvungen att skriva de. I går skulle jag och mitt ex varit tillsammans i 1 år och 2 månader.
SÅ jag skrev till honom ett sms 23.50:
1 år och 2månder skulle det varit nu.
 Helt sjukt att de tog slut och på helt fel sätt.
Minnena kommer alltid vara en stjärna på himmelen.


När jag gick av tåget så så såg jag vara en stjärna på himmelen
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0