LÄMNAR ALDRIG

Jag kommer aldrig lämna din sida.
Det är du som är min ängel och du ger mig hopp.
Det är du som får mig att le när jag gråter.
Det är dina ögon som glittrar när du fnittrar.
Det är dit leende som är som guld.
Det är mitt hjärta som slår för dig
Jag kan lova att du inte behöver vara rädd för att bli sårad.
För jag kommer inte såra dig.
Som jag sagt till dig
Det är svårt att må bra när man har gillat en person länge.
Gillat dig sen första dagen. När du sa i går att du gillar mig faktiskt gjorde mitt hjärta några vålter
Och jag höll på att börja gråta. Vill ta din hand och aldrig släppa den.
Du ska bara veta hur söt du var när du satt där. på Sergel för kanske 2 år sen
När jag tvekade om jag skulle säga hej.
Men jag vågade du kanske inte skulle känna igen mig.
Har velat ta din hand och vandra med dig igenom livet.
Har inte gjort de och de finns olika själ hos dig och även hos mig.
Men du ska bara veta jag tänker på dig hela tiden.
Jag kommer alltid älska dig föraltid. 3år har jag älskat dig nu<3
Jag vill vandra  med dig över alla hinder också.
Jag ska aldrig läman din sida.

Vill du bli min ?
Mitthjärta slår för Michel Kurivinen

Kommentarer
Postat av: . S T E P H A N I E .

fint.

2008-05-29 @ 10:10:54
URL: http://ampele.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0