Jajamensan

Nu sitter man här och lyssnar musik i de mest obekvämaste hörlurar man kan lyssna i haha .
Men orkar itne hämta dom andra. Det här funkar bra i alla fall . Men sladden håller typ på att losna från själva hörlurarna haha. Tur att man har två par i alla fall.

I dag va det första dagen i skolan . Skoj att vara tillbaka igen . Men synd att det inte kommer att vara BP1A igen .
Men ni kommer inte slippa undan mig i alla fall haha . Me men man måste växa i från varandra någon gång.
Det va skit kul att träffa glad mickis och Alexandra i dag i skolan . Saknat mina bebisar hehe.
Började med att alla samlades i matsalen men när inte rektorn eller någon kom så va det en efter en började gå .
Tillslut beslöt vi oss att också gå när hela matsalen nästan va tom, för att kolla va fan alla tog vägen.
Men där stod alla 2&3 or på skol gården och såg ut som virriga katter som hamnat fel haha .
Tillslut hittade jag min älskade lärare berra . och frågade honom då peka han på pappret som hände på ingången .
Så då va det bara att knalla upp till bygggården och sätta mig . Med klasskamraderna . Det blev en snabb genomgång.
Sen lunch och det blev ju lunch i kista som alltid när man har pengar.

Efter skolan så åkte jag in till stan för att möta Sofi. Men innan jag möte henne för att hon kom inte på en gång . Gick jag in på ur och penn och köpte en liten slarvklocka kände att jag behövde än . och sen in på HM och där i från blev det en andsiktsmask . Men Jag och sofi mötes vid Ålhéns i alla fall sen tog vi oss till stadium på sergelgången . För att köpa en nybörjar bräda . Sen drog vi för att hitta en plats där det va lite folk för att träna upp våran taskiga balans haha.
Vi hamnade först på tunnelgatan . Sen blev det bara att vi åkte runt hela stan vi hamna i stureplan . åkte runt lite där och sen så blev vi törstiga så drog vi till 7eleven köpte en varsin dricka. Och sen så drog vi vidare..
Vid kvart i 6 så skulle båda hem så avslutade vi skejtandet vid gallerian . Vi va riktigt gryma vi ramlade inte många gånger. Vi stod alltid kvar på benen . snubbla över sig själv lyckades man med rätt mycket i alla fall.
Vi ska förmodligen skejta i morgon när jag slutar också . Snart är vi riktigt gryma Sofi .


Kommentarer
Postat av: Anonym

de klart vi är !! :D det krävs bara lite tid ^^ <3

2009-08-17 @ 22:51:31
URL: http://sofiholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0