Trött , ledsen och ensam

Nu ligger man i sängen , har suttit ute på balkongen med natta sen k 8 i kväll och hon gick nyss hem för att hennes pojkvän kom till henne. Jag fattar inte själv hur mycket jag saknar min älskling alltså. Dagarna bara spinger i väg och på månadg börjar skolan igen och skattepengarna har kommit in på kontot . Så det blir att åka till killen så fort han säger att jag kan komma . Saknar att känna hans värme och hans kärlek som han ger alla ord som hans äger till mig får mig och sväva . Visst vi har det lite upp och ner nu . Men så är det i ett förhållande man måste bara stå ut så blir det bra tillslut.
Livet leker i bland men man måste visa sig stark annars blir man bara mer ner trampad.
Daniel du ska bara veta hur mycket jag tänker på dig det är bara dig jag vill dela mitt liv med . Skulle an ofta alla för dig .
Längtar lite smått tills vi sätter ringrna på våra fingrar om du någon sin vill de förstås.
du är de bästa i mitt liv även fast vi skäller på varandra. Du är mitt hjärta
Vill bara säga att jag älskar dig för jag gör verkligen de.

Sov gott alla glad. Ska försöka somna nu ska upp tidigt i morgon men får se hur de går hehe .
Kram och sov gott.
hoppas man ¨åker till västerås i morgon .
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0