Tankar & dagen

Tankarna snurrar och jag saknar dig bara mer och mer. Jag vill att du ska komma hit nu nu nu . Men man får sitta här och vänta på ett sms från dig . Nu är jag på väg . Vilken dag vet jag inte. Men jag längtar som fan . Varje gång jag ser ett par går och hålla varandra i handen så längtar jag mer efter dig. Saknar att somna med dig om nätterna .
Du är en del av mitt hjärta älskling.  Jag vill dela mitt liv med dig.

I dag har jag varit i skolan  och haft kriminologi fan det är kul som fan alltså
Nu både måndag och tisdag har jag käkat i kista men nu måste jga sluta. Måste spara mina sista pengar.
Sen så slutade jag vid typ halv 3 kanske då tog jag mig till stuvsta för att möta sofi för att vi skulel skejta lite.
Det va kul men gjorde den värsta vurpan idag haha. Skulle skjuta i från när jag hade lite fart sen gjorde jag något så sa det bara pang och jag låg på baken . Själva fallet såg ut att jag tog fart. Fasnade med foten eller något flyger fram landar på knät sedan på axeln och efter en dunds ner med hackan i baken . Blev rätt snurrig men men så kan det går .
Men ska inte vara rädd det är bara ställa sig upp igen . Men jag ser det positivt jag ser framsteg i alla fall.
Sen drog vi hem till sofi. För att jag ville ha en penna att skriva med på brädan .
Tog ej kort påo hennes bräda men det kanske hon lägger upp sen ingen aning .
Men min blev rätt nice tycker jag i alla fall

 Eller va tycker ni va det inte rätt nice i alla fall?



Ska in i duschen nu . Får se om det blir ett till inlägg sen . Men det vet man inte.
Om jag inte skriver igen i dag så säger jag god natt nu och sov så gott.
Kramisar


Kommentarer
Postat av: Lina

Riktigt bra. snyggt! <3 Miss ya

2009-08-19 @ 20:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0