Veckans schema V34



Måndag 17/8
Börjar skolan kl 10 i morgon måndag. Sen blir det atyt börja läsa vanliga lektioner kl 12.
Får se hur segt de kommer bli men det är ju ett ämne man valt själv ,
Själv valde jag kriminologi om jag inte har sagt det. Ska blir kul men seg. hehe .
Efter skolan blir det att åka till stan och möta upp Sofi . Vi ska nog köpa oss en varsin skateboard .
Och åkta/ramla och slå ihjäl oss , nedå det gör vi inte . Vi är grymast på de ju .
Ge oss all lycka så klarar vi av att stå kvar på den i alla fall :D



Tisadag 18/8

Vet inte hur schemat ser ut i skolan ser ut ännu så vet ej hur man ska kunna planera dagen .
Men det ska bli kul att träffa alla igen .  Killen får pengar så han kanske kommer hit. hoppas han gör de.
Sen blir det väll att lägga sig tidigt för att orka emd alla skol dagar men de tror jag att jag fixar

Nathalie börjar skolan , kul för dig gumman du fixar de nu det vet jag , jag håller tummarna för dig



Onsdag 19/8

Det blir de vanliga skolan skolan skolan .
Umgås med vännerna i skolan vi kommer ju få nya klasser så det blri väll att lära känna dom mer.
Killen kanske kommer vet inte riktigt vilken dag

Annica fyller år. Hon blir 20 år . Nu jäklar kommer det röjas haha
Grattis gumms massa kärlek till dig


Torsdag 20/8

Skola igen . Undra hur många gånger man har käkat i kista galleria nu den veckan haha. Det kan jag skriva någon gång då jag vet hur många gånger . ska räkna i hop alla gånger. om det blir många gånger vet man inte.

Nahalie fyller år . 18 år gammal blir hon, Grattis gumman .
Gamse kram nu är du en stor flicka .



Fredag 21/8

Ja sista skoldagen på veckan .
Det blri väll bara ta det lugnt och hoppas på att killen har kommit hit .
Det blir väll också att planera helgen . 
Annica ska väll röja till lite hemma så vi kanske drar dit vilken dag de nu blir.

Och helgen vill jag inte planera så långt haha. för då blir det aldrig som man tänkt sig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0