Vilodagen , söndag

Nu sitter  jag här och vaknade för til en halv timme sen ska snart lägga mig snart igen .
Helgen blev inte som väntad. Fredagen gick va i Solna med Anna hos en polare.
Lördagen såg inte så rolig ut den heller för att jag inte trodde killen skulle komma.
Men kl började närma sig 16.00 och jag bestämde mig för att åka till slussen och möta Anna .
Men då svarade killen och skrev att han skulle komma . Men kunde inte stanna ,
Så Det va AIK-match mot kalmar . Dt blev tyvärr bara 1-1. Men det gör inget aik finns i hjärtat fortfarande.
Så förljde med Daniel till tcentralen . Fan va jobbigt det va att säga hej då till honom . och vet att man itne vet när man ser han igen . Jag saknar dig hela tiden Daniel . Du finns i mitt hjärta. Du är den jag vill dela allt med.
Jag älskar dig Daniel .
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0