Heej igen bloggen.

Halloj alla . Nu vet jag att det va ett tag sen jag bloggade.
Jag ska inte komma med massa bortförklaringar.
Har bara inte orkat sitta vid datorn så mycket på senaste .
Jag haft mycket i tankarna . Har varit med pojkvännen hela tiden och haft praktik .
Så har varit helt slut när jag kommit hem .
Men med mig är det väll bra hoppas det är det med er där ute också .
Jag fyllde år i söndags så det blev tårta hemma :) Pappa kom över också .
Skit roligt . Fick bara pengar. Så köpte årskort På Aik norra nedre .
Så nu blir det varje match på hemma arenan .
Om 2 dagar är det jul afton vad ska ni göra ? Några traditioner?
Och om lite mer än 1 vecka är det nyår . Så snart är det 2010 :)

Nu ska jag på julbort så vi hörs nog senare i kväll när man kommer hem
Då kan jag slänga in ett inlägg:D

Kramar
Och godjul på er:)

Kommentarer
Postat av: Ciiz

BEEEEEEEELLAA :D

2010-01-10 @ 15:35:48
URL: http://ciiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0