Göteborg här kommer jag ..

Göteborg här kommer jag . hihi. Fan va jag längtar att åka till göteborg har gjort det i snart 2 år.
och äntligen blir det av men synd som det är ska vi inte vara i centrala göteborg vi ska vara i Bua.
Det är jag och ungdomsgruppen från Bryggan sthlm som tar sig dit för att sedan träffa ungdomar från Karlstad och göteborg som går på bryggan för där. Vi ha det jävligt mysigt. Där nere så tyvärr så blir det inget bloggande  Men skriver dagbok där nere så ner får det som egentligen ska ligga uppe på bloggen varje dag.
Det ska bli grymt skoj men vill hälsa på mina vänner där nere men nej det hinner man inte.
På Torsdagen så blir det en heldag på Liseberg Jippiii.
Fan va grymt det kommer att bli.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0