Natt igen

Nu ligger man här i sängen . först när man håller på att somna så ringer min sötnos  och väcket mig suck haha.
ville prata med dig men kunde du inte ringt 5 min innan hehe . Och sen när man försöker sova igen så .Ringer det ännu en gång . och jag undrar fan i mej va folk vill mig vid denna tid på dygnet. Fan lär er att folk liggeroch sover. Visst man får gärna ringa om det är något viktigt eller om det är så att jag vet att ni ska ringa. Men när det är sånna säker som att börja tjafsa om någon som är död jävel i mina ögon . Gör mig så jälva irriterad

Ni som ringer och säger att jag ska ringa folk som jag inte ens vill snacka med att jag ska sluta skriva när jag svarar på va folk skriver. Usch va jag hatar så¨nt folk . Alltså jag är så jälva glad att Daniel inte finns i mitt liv längre. Ni ska se hur glad jag är nu . Men han har lämnat spår som gör att jag inte kan lita så mycket på folk
längre det är de ända som 'är så jävla irriterade.
Tjejer ringer och säger att jag ska sluta höra av mig till poli när jag svarar på att jag inte gotar hans ursäkter. För att han suttit och hotat både mig och min familj.
Så va ska man göra . Jo då¨kommer ett samtal
-Hej alltså för i helvete låt poli vara!!
- Jaha, och vem är du ?
-Det spelar ingen roll, sluta kalla han baby !
-Gör jag ens det eller?
- Ja det gör du ju tro inte att han är kär i dig.
- Men det tror jag inte och det är jag fan i mig glad för.
-Okej bra .
-mm
- Hej då
-Hej.



Vissa människor är ju inte riktigt normala i huvudet.URK hatar folk alltså. Ska fan bli ett djur eller något i mitt nästa liv så man slipper allt detta. Fast det är säkert samma skit där.

Jag saknar som fan att ligga och mysa mer sötnosen själv och somna bredvid honom. och vakna upp .. MMmm. va mysiigt. Men nu ska jag försöka sova igen och drömma vidare om honom .

Pusss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0