Nu jävlar

Oj oj nu var det väldigt länge sen jag skrev . Det har varit massa runt om kring mig som gjort att jag inte kunnat skriva. Det tog slut mellan mig och daniel Idioten hade två stycken samtidigt va fan är det för jälva stil igentligen. Han som va katolik hahaha. Usch hatar såna människor han finns inte kvar i mitt hjärta alls alltså jag slet ut han ur mitt hjärta direkt när jag fick reda på allting . Jag fick inte reda på det av honom heller jag fick reda på det av Den andra tjejen . MEn jag hade alltid anat något men jag försökte inte inse det. Men men nu ska vi skippa honom . Den största idioten på jorden . Man ska spotta på såna idioter. Han satt och hotade mig m.m URK men blir så sne på sånna människor som han . TRO INTE ATT DU KOMMER ATT FÅ NÅGON hahaha. Du är en skam alltså. Låt dig brinna i helvetet


Skolan går skit bra det är kul som faaaaan . Har läst kriminologi och hoppas att jag fick bra betyg det va as kul så snart kanske man är kriminalvårdare också vem vet. Man vet ju inte alltid va det ska bli med livet . Men vi får väll se om jag blir det någon gång eller om det bara är en tänke jag har i huvudet just nu . Men hoppas för det verkar vara rätt kul men man måste vara stark i sig själv . Och jag försöker bygga upp min styrka hela tiden

Men jag har träffat en underbar kille nu som alltid får mig att le . Jag hoppas det blir något som håller länge nu .
Det du sa till mig i helgen jag hoppas att du menade de. Förlåt om jag va sur och irriterad men jag blir sånn när det blir för jobbigt  när det är mycket i mina tankar. Men men . Det blir bättre snart hoppas jag .  Puss på dig sötnosen .  I Like you .

Hur jag mår annars. Jo jag mår väll bra men det är väll mycket som händer nu och jag ska hålla reda på mig själv man blir ju lite vimsig i bland. Vänner m.m . Men jag kämpar på och jag hoppas att mina vänner vet att jag finns för dom hela tiden .Det ända jag vill är att ni ska må bra.



PUSSAARR OCH KRAMARR

Kommentarer
Postat av: mickis

Mår du bra mår jag bra ! <3

2009-09-15 @ 21:29:32
URL: http://formybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0