Snart skola da.

Nu sitter man här hemma och kollar vissa bloggar. Man är skit trött också. Jag fattar inte varför jag har börjat bli så jälva trött . Börjar nog bli skol trött men jag ska kämpa mig igenom de 1 år och typ 10 månaderna det är kvar.
Sen jävlar ska det vara skönt att vara på jobbet hela dagarna och skippa den där skiten att plugga . Jag fattar inte hur vissa kan plugga vidare jag fattar verkligen inte de. Det är ju bara ett helvete. Men Storebror jag är glad för din skull att du vet va du vill göra och din studie kommer att gå jätte bra.

Snart är det fredag igen YES. Men helvete jag slutar kl 5 och jag kommer ju vara helt slut körd i huvudet efter den dagen på Väg verket kommer för vi måste ha någon kurs för att vi måste få ha varselkläder på oss. Om ni inte vet va det är så är det gula arbetsbyxor som anläggarna har.

Jag sitter här och är skit hungrig och sitter och funderar på om jag verkligen ska göra mackor eller om jag skita i det. Men jag tror att jag måste gör 2 stycken annars kommer jag fan i mej dö på vägen till skolan eller något.

Är det någon som ska på derbyt AIK-djurgården den 28/9 . Om ja. säg till så kan man ju ses på norra stå för det är där mitt hjärta slår för Aik . Och det blir norra stå tills jag inte kan gå. om ni undrar va jag håller på med är att jag har så påiss tråkiigt .

Men nu måste jag skynda lite . Tåget går ju snart också .
Men vi hörs senare. Jag har dans uppvisning i dag på Tjejverkstaden kom dit och kolla om ni känner för de.

kramar och pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0